GARANTIE SI RETURNARE produse - Dovacom.RO


GARANTIA PRODUSELOR


Toate produsele comercializare pe dovacom.ro vin insotite de factura, bon fiscal si certificate de garantie.

Garantia legala se ofera in conformitate cu prevederile OUG nr.140/2021 si cu OG 21/1992(r2) si completata privind vanzarea produselor si garantiile asociate, care transpune in dreptul roman Directiva 1999/44/EC si nu limiteaza, ignora sau restrictioneaza direct sau indirect drepturile legale si interesele legitime ale cumparatorului, asa cum sunt prevazute de lege.

Produsele comercializate de catre S.C. Dova Com S.R.L. sunt interschimbabile cu accesoriile si piesele originale conform cataloagelor si listelor editate de catre producatori.


Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul asupra oricarui defect constatat in perioada de garantie. Garantia este oferita produselor care prezinta defecte de fabricatie. In cazul in care o piesa nu poate fi schimbata sau reparata, atunci se va restitui contravaloarea acesteia.

Garantia este valabila cand produsele sunt montate si folosite asa cum se specifica in instructiunile de utilizare ce se regasesc in cadrul certificatului de conformitate si garantie.
In termenul de garantie, se asigura garantia produselor defecte din cauze neimputabile consumatorului, prin reparare sau inlocuire.

Termenul maxim de remediere a garantiei este de 15 zile calendaristice.

Se acorda garantie pentru produsele comercializate dupa cum urmeaza:

24 de luni de la data livrarii pentru produsele de schimb.
- Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 24 de luni, termenul de garantie se reduce la aceasta durata. Din aceasta categorie fac parte accesoriile si consumabilele auto(covorase auto, covorase portbagaj, capace roti, huse auto, odorizanti auto, lanturi antiderapante, suporti numere auto, cabluri pornire auto, etc), filtre auto(aer, ulei, combustibil, habitaclu, etc), becuri, stergatoare parbriz, solutii spalare parbriz, antigel, lichid de frana si aditivi, etc.
Garantia acopera defectele de material sau de fabricatie iar produsele care vor prezenta acest tip de defectiuni vor fi inlocuite in cadrul termenului de garantie cu altele noi, conform legii. Termenul de garantie curge de la data inscrisa pe bonul si/sau factura de vanzare a marfurilor.

Daca, in urma examinarii produsului se va constata ca este necesara efectuarea unei expertize tehnice conform art.13 alin.(2) din OG nr.21/1992-republicata, pentru stabilirea viciilor/neconformitatilor sesizate si cauza acestora, piesa va fi trimisa producatorului sau organului tehnic abilitat pentru constatarea acestor vicii. La finalizarea expertizei va vom comunica concluziile acesteia precum si modul de solutionare a sesizarii dvs. in termen de cel mult 15 zile de la primirea raportului de expertiza - astfel cum prevede art.13 alin.(2) din OG nr.21/1992-republicata.

Cumparatorul care va reclama o situatie de defect in termenul de garantie va prezenta impreuna cu piesa/piesele in cauza, urmatoarele documente:

- Factura de achizitie sau bonul fiscal emisa de catre S.C. Dova Com S.R.L.
- Certificatul de garantie care a fost eliberat la vanzare
- Adresa service: Str. Dambovitei nr. 14-16, sector 6, Bucuresti, CP:060844

Returul:  Dreptul de retragere se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 in termen de 14 zile - conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere".

Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza profesionistul (vanzatorul) cu privire la decizia sa de retragere din contract, in scris la adresa de e-mail office@dovacom.ro

- Conform legislatiei in vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clientilor persoane fizice.

- Dreptul de retragere in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa se prezinte in aceeasi stare in care a fost livrat, fara urme de montaj, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului.

In cazul comenzilor care au beneficiat de livrare gratuita (conform termenilor de pe www.dovacom.ro, sectiunea informatii/livrarea produselor) si ulterior sunt returnate partial (valoarea comenzii scade sub valoarea de gratuitate livrare) sau total, din diverse motive neimputabile vanzatorului(ex.achizitionare produse pe propria raspundere, fara a pune la dispozitiei vanzatorului date despre masina(inclusiv serie de sasiu/VIN), date de identificare comunicate eronat catre vanzator, modificari aduse masinii fata de varianta de constructie si care nu sunt aduse la cunostinta vanzatorului), taxa de livrare acordata initial cu titlu gratuit, este suportata de client.

Piesele vechi la schimb se returneaza in termen de maxim 14 zile, in ambalajele pieselor noi.


Dovacom.ro nu va ingradeste dreptul la retur conform OUG 34.
Dupa ce vom receptiona returul in depozitul nostru vom verifica starea produselor returnate.
Ulterior va vom comunica statusul returului.

Daca produsele returnate:

- au ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice
- nu se afla in ambalajul original in care au fost livrate
- sunt lipsite de accesoriile si componentele originale
- prezinta urme de montaj

atunci in aceste situatii descrise mai sus returul nu va putea fi efectuat.